REGULAMIN - Maximus Gym & Fitness

Przejdź do treści

1. Regulamin korzystania z usług Gym&Fitness Maximus
1.     Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki Klientów Gym&Fitness Maximus oraz warunki przebywania na obiekcie sportowym.
2.     Gym&Fitness Maximus, zwane dalej Klubem, świadczy usługi w zakresie zajęć fitness, zajęć na siłowni, porad dietetycznych, sauny, solarium oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych. Z usług Klubu mają prawo korzystać chętni, zwani dalej Klientami na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
3.     Klient zobowiązany jest do posiadania karty klubowej (wyjątek stanowią posiadacze
aktywnych multikarnetów oraz Klienci korzystający z usług jednorazowo).
Koszt karty zgodny jest z cena podaną w cenniku. W przypadku zagubienia karty, Klient zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie pracownika recepcji i zakupić nową kartę, która zostanie wydana po ustaleniu danych osobowych, numeru karty i uiszczeniu opłaty zgodnej z cennikiem.
4.     Zarządca Klubu zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do Klubu bez podania
przyczyny.
           
5.     Z usług Klubu, korzystać można po opłaceniu jednorazowego wejścia lub po
wykupieniu karnetu zgodnego z cennikiem podanym w ofercie Klubu. Całą kwotę
należy uiścić przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. Wyjątek stanowią osoby, które
korzystają z usług multikarnetów (np. Benefit/ MyBenefit / Medicover Sport) i posiadają
aktywny pakiet.
6.     Klient korzysta z usług Klubu stosownie do rodzaju wykupionego karnetu/abonamentu/karty multikarnetowej, którą posiada.
7.     Karnet ma formę imienną i nie może być udostępniany osobom trzecim bez zgody
zarządcy Klubu.
8.     Klub nie zwraca pieniędzy za zakupiony karnet. Niewykorzystane usługi nie stanowią
podstawy do zwrotów pieniężnych lub przedłużenia ważności karnetu.
9.     W celu uzyskania faktury za świadczone usługi, Klient zobowiązany jest do poinformowania o tym facie obsługi Klubu jeszcze przed rozpoczęciem transakcji oraz do
pozostawienia niezbędnych danych odbiorcy. Klub zobowiązuje się dostarczyć dokument sprzedaży w czasie nie dłuższym niż 7dni.
10.  Cena karnetu nie uwzględnia ubezpieczenia od NNW.
11.  Karnety są wystawione na czas określony, łącznie z weekendami i dniami
świątecznymi. Klub jednocześnie zastrzega sobie prawo do zmian cen, godzin otwarcia,
zamknięcia w okresach świątecznych oraz wprowadzania zmian w grafiku zajęć
fitness.
12.  Klub zastrzega sobie prawo rozwiązania grupy lub zmiany terminu prowadzenia
zajęć danej grupy po wcześniejszym powiadomieniu o tym Klientów przez ogłoszenie
w miejscy ogólnodostępnym na terenie Klubu.
13.  W usługach oferowanych przez Klub mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 16
rok życia i nie posiadają przeciwwskazań lekarskich do ćwiczeń. W przypadku zatajenia
takich przeciwwskazań, za pojawienie się uszczerbku na zdrowiu odpowiada Klient. Klub nie odpowiada za kontuzje korzystających z usług.
14.  Osoby z problemami zdrowotnymi przed przystąpieniem do ćwiczeń powinny
skonsultować się z lekarzem sportowym i dostarczyć zaświadczenie lekarskie.
15.  Każdy ćwiczący zna własne możliwości fizyczne i sam odpowiada za wykonywanie
poszczególnych ćwiczeń lub korzystanie z usług.
16.  W przypadku złego samopoczucia lub kontuzji podczas korzystania z usług, Klient
zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie pracowników Klubu.
17.  Klienci ponoszą odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone na terenie
klubu.
18.  Klub zobowiązuje Klienta do przechowywania rzeczy na terenie Klubu na
określonych zasadach:
a)     Członek Klubu zobowiązany jest do przechowywania swoich rzeczy w
zamkniętych szafkach usytuowanych w szatniach. Zabezpieczenie szafki leży po stronie Klienta. Klub umożliwia zakup lub wypożyczenie kłudki za opłatą wskazaną w recepcji klubu. Klient ma możliwość zabezpieczenia szafki swoją kłódką za co nie ponosi żadnych opłat. Za skradzione lub zagubione rzeczy na terenie Klubu, Klub nie ponosi odpowiedzialności.
b)     Cenne i wartościowe przedmioty, Klient może na czas pobytu w siłowni złożyć w
depozycie w recepcji. Za skradzione lub zagubione rzeczy na terenie Klub nie ponosi odpowiedzialności.
19.  Przed zamknięciem Klubu, wszystkie szafki usytuowane w szatniach, powinny
zostać opróżnione. Klub, zastrzega sobie prawo do usunięcia i
przetrzymania znalezionych rzeczy do 7 dni od dnia znalezienia. Po tym okresie rzeczy zostaną oddane do biura rzeczy znalezionych właściwego do miejsca działalności Klubu.
20.  Do sterowania sprzętem nagłaśniającym, klimatyzacją itp. uprawnieni są tylko i wyłącznie
pracownicy Klubu. Zabrania się dokonywania wszelkich regulacji urządzeń technicznych.
21.  Klub zastrzega sobie prawo do wizualnego monitoringu. Kamery zainstalowane są jedynie w celach bezpieczeństwa i dowodowych. Klient zezwala na rejestrowanie swojego wizerunku. Klub zobowiązuje się wykorzystać wizerunek Klienta jedynie w celach wskazanych wyżej, a w innych za zgodą wyrażoną na piśmie.
22.  Uczestnicy szkoleń, warsztatów, imprez, eventów itp. organizowanych przez klub,
zezwalają na przetwarzanie bieżąco i w przyszłości wszelkich dokumentów
przedstawiających wizerunek uczestników w mediach takich jak: internet, prasa, tv itp.
23.  Na terenie Klubu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, e-papierosów, spożywania alkoholu oraz wszelkiego rodzaju środków odurzających, jak również przychodzenia pod wpływem tych środków. Osoby w stanie wskazującym na spożycie ww. środków nie będą wpuszczone na teren klubu.
24.  Pracownicy Klubu sprawują nadzór nad przestrzeganiem regulaminu. Wszelkie skargi i
wnioski należy zgłaszać drogą mailową lub bezpośrednio do menagera Klubu.
25.  Za nieprzestrzeganie regulaminu grozi kara: wyproszenia,  zawieszenia członkostwa lub dożywotniego pozbawienia możliwości korzystania z usług Klubu. O nadaniu kary i jej wysokości decyduje zarządca Klubu

2. Warunki przebywania na obiekcie sportowym:
1.     Każda osobą przebywająca na obiekcie, zobowiązana jest do posiadania obuwia zmiennego. Osoby w niezmienionym obuwiu nie będą mogły brać udziału w
zajęciach oraz ćwiczyć w poszczególnych strefach Klubu. Obowiązek posiadania zmiennego obuwia nie dotyczy strefy recepcji i szatni Klubu oraz poczekalni do usług inne niż prowadzone przez Klub na terenie obiektu.
2.     Każda osoba przebywająca na obiekcie zobowiązana jest do korzystania z osobistego ręcznika celem utrzymania higieny stanowiska ćwiczeń. Osoby nieposiadające ręcznika nie będą mogły korzystać z siłowni.
3.     Każda osoba przebywająca na obiekcie zobowiązana jest zachowywać czystość oraz stosować się do ogólnie przyjętych norm współżycia społecznego.
4.     Każda osoba przebywająca na obiekcie zobowiązana jest stosować się do instrukcji użytkowania poszczególnych pomieszczeń klubu, znajdujących się w nich urządzeń i przyrządów oraz przepisów pożarowych.
5.     Każda osoba przebywająca na obiekcie zobowiązana jest po każdym ćwiczeniu odkładać sprzęt w przeznaczone do tego miejsce.
6.     Każda osoba przebywająca na obiekcie zobowiązana jest powstrzymywać się od działań mogących zakłócić korzystanie z usług Klubu przez innych lub powodować uszkodzenie lub zniszczenie mienia Klubu.
7.     Każda osoba przebywająca na obiekcie zobowiązana jest przestrzegać wszystkich zaleceń i uwag pracowników Klubu oraz stosować się do regulaminu Klubu. Przy ćwiczeniach z wolnymi ciężarami nie należy rzucać sprzętem bezpośrednio na posadzkę.
8.     Każda osoba przebywająca na obiekcie zobowiązana jest do okazywania wzajemnej tolerancji i zrozumienia względem siebie. Zabrania się używanie wulgarnego języka, agresywnego zachowania lub używania siły w stosunku do drugiej osoby.
9.     Każda osoba przebywająca na obiekcie zobowiązana jest do zapoznania się i przestrzegania dodatkowych warunków wejścia na obiekt, które Klub zmuszony został wprowadzić ze względów bezpieczeństwa ćwiczących. Klub zobowiązany jest poinformować Klienta oraz umieścić informację o dodatkowych rygorach w miejscach ogólnodostępnych na terenie klubu. W razie ograniczenia przez Klub możliwości wejścia na obiekt, Klub umieści odpowiednią informację bezpośrednio przed wejściem. Niedostosowanie się do warunków bezpieczeństwa skutkuje natychmiastowym wyrzuceniem z obiektu lub brakiem możliwości wejścia na obiekt.
10.  Na terenie Klubu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, e-papierosów, spożywania alkoholu oraz wszelkiego rodzaju środków odurzających, jak również przychodzenia pod wpływem tych środków.
3.REGULAMIN KORZYSTANIA Z SAUNY:
1.     Przed wejściem na teren sauny i przed rozpoczęciem korzystania z poszczególnych
urządzeń, należy zapoznać się z regulaminem oraz informacjami udzielanymi przez
pracowników recepcji.
2.     W saunie oraz jej obrębie należy bezwzględnie stosować się do regulaminu oraz zaleceń
pracowników recepcji.
3.     W celu skorzystania z usług dodatkowych, należy zwrócić się do pracowników klubu.
4.     W saunie obowiązuje wyłącznie okrycie z użyciem ręcznika i/lub szlafroka.
5.     W obrębie sauny dozwolone jest używanie wyłącznie obuwia basenowego (typu
klapki).Przed wejściem do sauny, należy bezwzględnie ww. obuwie zdjąć.
6.     Przed wejściem do sauny należy dokładnie umyć ciało z użyciem mydła.
7.     W saunach suchych, drewnianych należy rozkładać ręcznik, tak aby żadna część
ciała nie stykała się z powierzchnią drewnianą.
8.     W saunie kategorycznie zabrania się:
a)     ­wchodzenia w ubraniu, stroju kąpielowym oraz obuwiu innym niż basenowe,
b)     biegania po terenie i hałasowania oraz głośnego prowadzenia rozmów,
c)      ­wchodzenia na elementy konstrukcyjne saun nieprzeznaczone do tego celu,
d)     ­dotykania i manipulowania przy urządzeniach elektrycznych grzewczych,
e)     ­wnoszenia do pomieszczeń saun naczyń, resztek jedzenia i wszelkich        przedmiotów obcych,
f)      wnoszenia pomieszczeń sauny lodu,
g)     wnoszenia alkoholu i napojów alkoholowych,
h)     ­wnoszenia jedzenia i napojów,
i)       palenia tytoniu
j)       niszczenia i uszkadzania wyposażenia,
k)     ­nieobyczajnego zachowania bądź zachowania uznanego społecznie za
nieprzyzwoite lub obraźliwe.
9.     Jedzenie i picie dozwolone jest wyłącznie w strefie kawiarni.
10.  Zabrania się z korzystania z urządzeń w saunie osobom, których oznaki
zewnętrzne wskazują na zakaźne choroby skóry i inne choroby zakaźne:
a)     grzybicę, brodawicę, rumień, różę itp.
b)     otwarte skaleczenia,
c)      trudno gojące się rany,
d)     brak higieny osobistej,
e)     częste iniekcje dożylne na kończynach,
f)      trudności w oddychaniu,
g)     zaburzenia równowagi,
h)     agresywne zachowania.
11.  Zabrania się korzystania z sauny kobietom w czasie menstruacji.
12.  Z sauny mogą korzystać tylko osoby pełnoletnie.
13.  Osoby chore o niestabilnym stanie zdrowia powinny korzystać z sauny i innych
urządzeń ze szczególną ostrożnością (lub po konsultacji ze swoim lekarzem).
14.  Klub nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdrowotne przebywania ww. osób w
15.  Wszelkie skaleczenia, problemy ze zdrowiem oraz pogorszenie samopoczucia
należy niezwłocznie zgłaszać pracownikom klubu.
16.  Za przedmioty wartościowe pozostawione bez uwagi właściciela podczas
korzystania z sauny klub nie ponosi odpowiedzialności.

17.  Za nieprzestrzeganie regulaminu grozi kara: wyproszenia, zawieszenia członkostwa lub dożywotniego pozbawienia możliwości korzystania z usług Klubu. O nadaniu kary i jej wysokości decyduje zarządca Klubu
Wróć do spisu treści