1. Regulamin
korzystania z usług Gym&Fitness Maximus
1. Niniejszy
regulamin określa prawa i obowiązki Klientów Gym&Fitness Maximus oraz
warunki przebywania na obiekcie sportowym.
2. Gym&Fitness
Maximus, zwane dalej Klubem, świadczy usługi w zakresie zajęć fitness, zajęć na
siłowni, porad dietetycznych, sauny, solarium oraz zajęć sportowych i
rekreacyjnych. Z usług Klubu mają prawo korzystać chętni, zwani dalej Klientami
na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
3. Klient zobowiązany
jest do posiadania karty klubowej (wyjątek stanowią posiadacze
aktywnych
multikarnetów oraz Klienci korzystający z usług jednorazowo).
Koszt karty
zgodny jest z cena podaną w cenniku. W przypadku zagubienia karty, Klient
zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie pracownika recepcji i zakupić nową
kartę, która zostanie wydana po ustaleniu danych osobowych, numeru karty i
uiszczeniu opłaty zgodnej z cennikiem.
4. Zarządca Klubu
zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do Klubu bez podania
przyczyny.
5. Z usług Klubu,
korzystać można po opłaceniu jednorazowego wejścia lub po
wykupieniu
karnetu zgodnego z cennikiem podanym w ofercie Klubu. Całą kwotę
należy uiścić
przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. Wyjątek stanowią osoby, które
korzystają z
usług multikarnetów (np. Benefit/ MyBenefit / Medicover Sport) i posiadają
aktywny
pakiet.
6. Klient
korzysta z usług Klubu stosownie do rodzaju wykupionego karnetu/abonamentu/karty
multikarnetowej, którą posiada.
7. Karnet ma
formę imienną i nie może być udostępniany osobom trzecim bez zgody
zarządcy Klubu.
8. Klub nie
zwraca pieniędzy za zakupiony karnet. Niewykorzystane usługi nie stanowią
podstawy do zwrotów
pieniężnych lub przedłużenia ważności karnetu.
9. W celu
uzyskania faktury za świadczone usługi, Klient zobowiązany jest do
poinformowania o tym facie obsługi Klubu jeszcze przed rozpoczęciem transakcji
oraz do
pozostawienia
niezbędnych danych odbiorcy. Klub zobowiązuje się dostarczyć dokument sprzedaży
w czasie nie dłuższym niż 7dni.
10. Cena karnetu
nie uwzględnia ubezpieczenia od NNW.
11. Karnety są
wystawione na czas określony, łącznie z weekendami i dniami
świątecznymi. Klub
jednocześnie zastrzega sobie prawo do zmian cen, godzin otwarcia,
zamknięcia w okresach
świątecznych oraz wprowadzania zmian w grafiku zajęć
fitness.
12. Klub zastrzega
sobie prawo rozwiązania grupy lub zmiany terminu prowadzenia
zajęć danej grupy po
wcześniejszym powiadomieniu o tym Klientów przez ogłoszenie
w miejscy
ogólnodostępnym na terenie Klubu.
13. W usługach
oferowanych przez Klub mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 16
rok życia i
nie posiadają przeciwwskazań lekarskich do ćwiczeń. W przypadku zatajenia
takich
przeciwwskazań, za pojawienie się uszczerbku na zdrowiu odpowiada Klient. Klub
nie odpowiada za kontuzje korzystających z usług.
14. Osoby z
problemami zdrowotnymi przed przystąpieniem do ćwiczeń powinny
skonsultować się z
lekarzem sportowym i dostarczyć zaświadczenie lekarskie.
15. Każdy ćwiczący
zna własne możliwości fizyczne i sam odpowiada za wykonywanie
poszczególnych ćwiczeń
lub korzystanie z usług.
16. W przypadku
złego samopoczucia lub kontuzji podczas korzystania z usług, Klient
zobowiązany jest do
niezwłocznego poinformowania o tym fakcie pracowników Klubu.
17. Klienci
ponoszą odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone na terenie
klubu.
18. Klub
zobowiązuje Klienta do przechowywania rzeczy na terenie Klubu na
określonych zasadach:
a) Członek Klubu
zobowiązany jest do przechowywania swoich rzeczy w
zamkniętych
szafkach usytuowanych w szatniach. Zabezpieczenie szafki leży po stronie
Klienta. Klub umożliwia zakup lub wypożyczenie kłudki za opłatą wskazaną w
recepcji klubu. Klient ma możliwość zabezpieczenia szafki swoją kłódką za co
nie ponosi żadnych opłat. Za skradzione lub zagubione rzeczy na terenie Klubu, Klub
nie ponosi odpowiedzialności.
b) Cenne i
wartościowe przedmioty, Klient może na czas pobytu w siłowni złożyć w
depozycie w
recepcji. Za skradzione lub zagubione rzeczy na terenie Klub nie ponosi
odpowiedzialności.
19. Przed
zamknięciem Klubu, wszystkie szafki usytuowane w szatniach, powinny
zostać opróżnione. Klub,
zastrzega sobie prawo do usunięcia i
przetrzymania
znalezionych rzeczy do 7 dni od dnia znalezienia. Po tym okresie rzeczy zostaną
oddane do biura rzeczy znalezionych właściwego do miejsca działalności Klubu.
20. Do sterowania
sprzętem nagłaśniającym, klimatyzacją itp. uprawnieni są tylko i wyłącznie
pracownicy Klubu.
Zabrania się dokonywania wszelkich regulacji urządzeń technicznych.
21. Klub zastrzega
sobie prawo do wizualnego monitoringu. Kamery zainstalowane są jedynie w celach
bezpieczeństwa i dowodowych. Klient zezwala na rejestrowanie swojego wizerunku.
Klub zobowiązuje się wykorzystać wizerunek Klienta jedynie w celach wskazanych wyżej,
a w innych za zgodą wyrażoną na piśmie.
22. Uczestnicy
szkoleń, warsztatów, imprez, eventów itp. organizowanych przez klub,
zezwalają na
przetwarzanie bieżąco i w przyszłości wszelkich dokumentów
przedstawiających
wizerunek uczestników w mediach takich jak: internet, prasa, tv itp.
23. Na terenie Klubu
obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, e-papierosów, spożywania alkoholu
oraz wszelkiego rodzaju środków odurzających, jak również przychodzenia pod
wpływem tych środków. Osoby w stanie wskazującym na spożycie ww. środków nie
będą wpuszczone na teren klubu.
24. Pracownicy
Klubu sprawują nadzór nad przestrzeganiem regulaminu. Wszelkie skargi i
wnioski należy
zgłaszać drogą mailową lub bezpośrednio do menagera Klubu.
25. Za
nieprzestrzeganie regulaminu grozi kara: wyproszenia, zawieszenia członkostwa lub dożywotniego
pozbawienia możliwości korzystania z usług Klubu. O nadaniu kary i jej
wysokości decyduje zarządca Klubu
2. Warunki przebywania
na obiekcie sportowym:
1. Każda osobą
przebywająca na obiekcie, zobowiązana jest do posiadania obuwia zmiennego. Osoby
w niezmienionym obuwiu nie będą mogły brać udziału w
zajęciach oraz
ćwiczyć w poszczególnych strefach Klubu. Obowiązek posiadania zmiennego obuwia
nie dotyczy strefy recepcji i szatni Klubu oraz poczekalni do usług inne niż
prowadzone przez Klub na terenie obiektu.
2. Każda osoba
przebywająca na obiekcie zobowiązana jest do korzystania z osobistego ręcznika
celem utrzymania higieny stanowiska ćwiczeń. Osoby nieposiadające ręcznika nie
będą mogły korzystać z siłowni.
3. Każda osoba przebywająca
na obiekcie zobowiązana jest zachowywać czystość oraz stosować się do ogólnie
przyjętych norm współżycia społecznego.
4. Każda osoba
przebywająca na obiekcie zobowiązana jest stosować się do instrukcji
użytkowania poszczególnych pomieszczeń klubu, znajdujących się w nich urządzeń
i przyrządów oraz przepisów pożarowych.
5. Każda osoba
przebywająca na obiekcie zobowiązana jest po każdym ćwiczeniu odkładać sprzęt w
przeznaczone do tego miejsce.
6. Każda osoba
przebywająca na obiekcie zobowiązana jest powstrzymywać się od działań mogących
zakłócić korzystanie z usług Klubu przez innych lub powodować uszkodzenie lub
zniszczenie mienia Klubu.
7. Każda osoba
przebywająca na obiekcie zobowiązana jest przestrzegać wszystkich zaleceń i
uwag pracowników Klubu oraz stosować się do regulaminu Klubu. Przy ćwiczeniach
z wolnymi ciężarami nie należy rzucać sprzętem bezpośrednio na posadzkę.
8. Każda osoba
przebywająca na obiekcie zobowiązana jest
do okazywania wzajemnej tolerancji i zrozumienia względem siebie.
Zabrania się używanie wulgarnego języka, agresywnego zachowania lub używania
siły w stosunku do drugiej osoby.
9. Każda osoba
przebywająca na obiekcie zobowiązana jest do zapoznania się i przestrzegania
dodatkowych warunków wejścia na obiekt, które Klub zmuszony został wprowadzić
ze względów bezpieczeństwa ćwiczących. Klub zobowiązany jest poinformować
Klienta oraz umieścić informację o dodatkowych rygorach w miejscach
ogólnodostępnych na terenie klubu. W razie ograniczenia przez Klub możliwości wejścia
na obiekt, Klub umieści odpowiednią informację bezpośrednio przed wejściem. Niedostosowanie
się do warunków bezpieczeństwa skutkuje natychmiastowym wyrzuceniem z obiektu
lub brakiem możliwości wejścia na obiekt.
10. Na terenie
Klubu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, e-papierosów, spożywania alkoholu
oraz wszelkiego rodzaju środków odurzających, jak również przychodzenia pod
wpływem tych środków.
3.REGULAMIN KORZYSTANIA Z SAUNY:
1. Przed wejściem
na teren sauny i przed rozpoczęciem korzystania z poszczególnych
urządzeń, należy zapoznać się z regulaminem oraz
informacjami udzielanymi przez
pracowników recepcji.
2. W saunie oraz
jej obrębie należy bezwzględnie stosować się do regulaminu oraz zaleceń
pracowników recepcji.
3. W celu
skorzystania z usług dodatkowych, należy zwrócić się do pracowników klubu.
4. W saunie
obowiązuje wyłącznie okrycie z użyciem ręcznika i/lub szlafroka.
5. W obrębie
sauny dozwolone jest używanie wyłącznie obuwia basenowego (typu
klapki).Przed wejściem do sauny, należy bezwzględnie
ww. obuwie zdjąć.
6. Przed wejściem
do sauny należy dokładnie umyć ciało z użyciem mydła.
7. W saunach
suchych, drewnianych należy rozkładać ręcznik, tak aby żadna część
ciała nie stykała się z powierzchnią drewnianą.
8. W saunie
kategorycznie zabrania się:
a) wchodzenia w
ubraniu, stroju kąpielowym oraz obuwiu innym niż basenowe,
b) biegania po
terenie i hałasowania oraz głośnego prowadzenia rozmów,
c) wchodzenia na
elementy konstrukcyjne saun nieprzeznaczone do tego celu,
d) dotykania i
manipulowania przy urządzeniach elektrycznych grzewczych,
e) wnoszenia do
pomieszczeń saun naczyń, resztek jedzenia i wszelkich przedmiotów
obcych,
f) wnoszenia
pomieszczeń sauny lodu,
g) wnoszenia
alkoholu i napojów alkoholowych,
h) wnoszenia
jedzenia i napojów,
i) palenia
tytoniu
j) niszczenia i
uszkadzania wyposażenia,
k) nieobyczajnego
zachowania bądź zachowania uznanego społecznie za
nieprzyzwoite lub obraźliwe.
9. Jedzenie i picie
dozwolone jest wyłącznie w strefie kawiarni.
10. Zabrania się z
korzystania z urządzeń w saunie osobom, których oznaki
zewnętrzne wskazują na
zakaźne choroby skóry i inne choroby zakaźne:
a) grzybicę, brodawicę,
rumień, różę itp.
b) otwarte
skaleczenia,
c) trudno gojące
się rany,
d) brak higieny osobistej,
e) częste
iniekcje dożylne na kończynach,
f) trudności w
oddychaniu,
g) zaburzenia równowagi,
h) agresywne
zachowania.
11. Zabrania się
korzystania z sauny kobietom w czasie menstruacji.
12. Z sauny mogą
korzystać tylko osoby pełnoletnie.
13. Osoby chore o
niestabilnym stanie zdrowia powinny korzystać z sauny i innych
urządzeń ze szczególną
ostrożnością (lub po konsultacji ze swoim lekarzem).
14. Klub nie
ponosi odpowiedzialności za skutki zdrowotne przebywania ww. osób w
15. Wszelkie
skaleczenia, problemy ze zdrowiem oraz pogorszenie samopoczucia
należy niezwłocznie zgłaszać
pracownikom klubu.
16. Za przedmioty
wartościowe pozostawione bez uwagi właściciela podczas
korzystania z sauny
klub nie ponosi odpowiedzialności.
17. Za nieprzestrzeganie
regulaminu grozi kara: wyproszenia,
zawieszenia członkostwa lub dożywotniego pozbawienia możliwości
korzystania z usług Klubu. O nadaniu kary i jej wysokości decyduje zarządca
Klubu