• slide
  • slide

GODZINY OTWARCIA

  • Poniedziałek 6.00 - 23.00
  • Wtorek 6.00 - 23.00
  • Środa 6.00 - 23.00
  • Czwartek 6.00 - 23.00
  • Piątek 6.00 - 23.00
  • Sobota 8.00 - 20.00
  • Niedziela 10.00 - 20.00

ZAJĘCIA

image
  • TBC PONIEDZIAŁEK SALA A 9:15 - 10:10
  • ZUMBA PONIEDZIAŁEK SALA A 18:00 - 18:55
  • STEP PONIEDZIAŁEK SALA A 19:00 - 19:55
  • PILATES PONIEDZIAŁEK SALA A 20:00 - 20:55
  • TABATA PONIEDZIAŁEK SALA A 19:00 - 19:55

Kontakt

Rodzaje zajęć

class

Ashtanga joga

Ashtangę wyróżniają określone sekwencje asan wymagające stosowania band i ciągły ruch zgrany z głębokim oddechem. Generuje on ciepło, pot, powoduje oczyszczanie ciała i rozwija wyjątkową elastyczność, siłę oraz równowagę. Praktyka Ashtangi jest najbardziej intensywną praktyką Hatha Yogi. Pośród jogicznych praktyk właśnie ona ma największą siłę uzdrawiającą (fizycznie, emocjonalnie, duchowo) i daje najgłębsze oczyszczenie ciała z toksyn. Porządek sekwencji odzwierciedla wiedzę o otwieraniu ciała, tworzeniu wewnętrznej siły, elastyczności i równowagi.

class

Spinning

Rytmiczna jazda na rowerze stacjonarnym przy muzyce, pod okiem profesjonalnego instruktora. Spinning to bezpieczna forma ruchu, pozwalająca utrzymać nasze ciało w dobrej kondycji. Główne korzyści stosowania systematycznej jazdy na rowerach: spalanie tkanki tłuszczowej, utrata zbędnych kilogramów, poprawa wytrzymałości i kondycji, a także poprawa napięcia i jędrności skóry. Spinning to również zwiększenie wydolności układu krążenia i oddechowego, wyrzeźbienie mięśni łydek, ud oraz pupy, zapobieganie chorobie wieńcowej i nadciśnieniowej, wzmocnienie układu kostnego, a co najważniejsze lepsze samopoczucie.

class

Gimnastyka odchudzająca

Zajęcia przy spokojnej muzyce łączące cechy rehabilitacji i fitnessu. Krótka, spokojna rozgrzewka ma na celu podniesienie tętna, co powoduje spalanie tkanki tłuszczowej. Kolejnym etapem są ćwiczenia wzmacniające wszystkie partie mięśniowe. Ćwiczenia z niewielkimi obciążeniami oraz mała ilość powtórzeń, pozwoli każdemu na aktywne uczestnictwo w lekcji. Są to również doskonałe zajęcia dla osób starszych, z nadwagą czy z bólami kręgosłupa. Całość zajęć zakończona stretchingiem (rozciąganiem).

class

Latino Solo

To zajęcia stworzone z myślą o kobietach. Specjalnie przygotowane choreografie, które zawierają elementy salsy, samby, rumby, cha-chy oraz gorących rytmów muzyki latynoskiej, pozwolą każdej z pań poczuć się wyjątkowo. A przy okazji – bezboleśnie zgubić zbędne kilogramy.

class

Pilates

Trening ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości całego ciała. Pilates niweluje bóle kręgosłupa i stawów, uczy nawyków poprawnego oddychania, a przede wszystkim wzmacnia wewnętrzne mięśnie brzucha, miednicy i kręgosłupa.

class

Step

Dzięki choreografii z wykorzystaniem stopnia, redukujemy tkankę tłuszczową wzmacniając jednocześnie dolne partie mięśniowe. Trening ten wpływa korzystnie na układ krwionośny przy stosunkowo małym obciążeniu (przy odpowiedniej technice). Zajęcia powodują znaczny wzrost wydolności ogólnej organizmu. Step jest dobrym treningiem koordynacyjnym dla ciała i umysłu.

class

Fat Burner

Czyli "spalacz tłuszczu" jest najbardziej efektywnym treningiem (utrzymujący tętno na poziomie 120 uderzeń na minutę), pozwalającym spalić tkankę tłuszczową. Ćwiczenia oparte są na nieskomplikowanej choreografii i utrzymane na poziomie średniej intensywności. Fat Burner będzie idealnym wyborem dla osób lubiących, ruch, taniec i muzykę. Przy okazji pomoże zgubić nie tylko warstwę podskórnego tłuszczyku, ale i poprawić swoją wydolność czy koordynację ruchów.

class

Cellulit attack

To ćwiczenia przeciw cellulitowi, które pozwalają zapobiec i opanować nierównomierne rozłożenie komórek tłuszczowych w tkance podskórnej. To serie ćwiczeń utrzymujących napięcie mięśni oraz stretching. Główny cel: rozbijanie tkanki tłuszczowej z okolicy bioder, pośladków i ud, ujędrnianie ciała.

class

BPU

Cel strategiczny: brzuch, pośladki, uda. Zajęcia o charakterze kształtującym, ze szczególnym naciskiem na części ciała sprawiające największe kłopoty.

class

Płaski brzuch

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Pierwsza część zajęć to prosty układ choreograficzny (rozgrzewka), druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha. Trening gwarantuje zmniejszenie obwodu talii. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

class

ZUMBA

Połączenie świetnej zabawy i zajęć taneczno-ruchowych. Na format zajęć składają się szybkie i wolne rytmy wzmacniające oraz rzeźbiace sylwetkę. W charakterystyczny dla fitnessu sposób pomagają zbalansować spalanie tkanki tłuszczowej i modelują mięśnie brzucha. Stosowane ruchy taneczne, oparte o trening cardio (trening aerobowy), są łatwe do wykonania i prowadzą do poprawy sylwetki, szczególnie w takich rejonach jak: pośladki, nogi, ramiona, dolne partie pleców, brzuch. Ukierunkowane są też na najważniejszy mięsień w naszym ciele – SERCE.

class

Joga

To staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtuje piękną, smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie i stan zdrowia. Dla niektórych jest tylko fizycznym treningiem, dla innych filozofią, sposobem na szczęśliwe, zdrowe życie. Redukuje poziom stresu.

W zajęciach może wziąć udział każdy, bez względu na wiek i poziom sprawności fizycznej.

Uwaga: grupa ogólna nie jest przeznaczona dla osób początkujących. Jeśli stawiasz w jodze pierwsze kroki zacznij od grupy wprowadzającej.

Na zajęciach wykonujemy asany/pozycje o wyższym stopniu trudności, uczymy się bardziej skomplikowanych pozycji równoważnych, odwróconych i innych wymagających większej sprawności.  Wydłużamy czas trwania w pozycjach. Kończymy długim relaksem.

Joga daje więcej niż się spodziewasz:

- Zapobiega / przeciwdziała bólom kręgosłupa

- Wzmacnia i uelastycznia ciało

- Buduje szczupłą, harmonijną sylwetkę

- Koryguje drobne wady postawy

- Dotlenia i oczyszcza organizm

- Poprawia koncentrację

- Pomaga zredukować wagę

- Głęboko odpręża

- Przeciwdziała depresji

- Buduje stabilność emocjonalną

- Poprawia jakość snu

- Minimalizuje objawy menopauzy i miesiączki

class

Zdrowy kręgosłup

Mięśnie grzbietu uważane są za najważniejszą partię mięśni w budowie ciała człowieka. Kontuzje tych mięśni są bardzo uciążliwe. Ich głównym powodem jest siedzący tryb życia np. wielogodzinne siedzenie w nieprawidłowej pozycji przed komputerem, telewizorem, zbyt miękkie łóżko lub materac, nadwaga, garbienie się oraz brak aktywności fizycznej.

Kręgosłup stanowi główną oś i podporę ciała. Pomagają nam mięśnie grzbietu, które biorą udział we wszystkich czynnościach jakie wykonujemy, szczególnie w pozycji stojącej. To one wraz z mięśniami brzucha stabilizują naszą sylwetkę w pionie, chroniąc przy tym nasz kręgosłup. Aby mięśnie grzbietu spełniały swoje zadanie, zapewniały prawidłowe ułożenie kręgosłupa, zapobiegały jego uszkodzeniom i bólom muszą być mocne i elastyczne.

Co za tym idzie? Regularne ćwicznia skupiające się na tej partii mięśniowej, nie wymagają większego wysiłku.

Ten rodzaj zajęć przeznaczony jest dla osób, które pracują przeważnie w pozycjach siedzących i nie mają na co dzień możliwości dbania o swój kręgosłup czy prawidłową  pozycję.

Odpowiednio ułożony program pomaga zapobiegać wadom i bólom stawów oraz likwiduje napięcia mięśni.

Zdrowy Kręgosłup to zajęcia o bardzo łagodnym charakterze, przeznaczone dla osób w każdym wieku, dla osób z nadwagą, dla osób które są mało aktywne fizycznie, dla tych którzy chca zrobić coś dobrego dla zdrowia i lepszego samopoczucia. Efektem zajęć jest prawidłowa postawa i wyprostowana sylwetka.

class

TABATA

Krótki trening trwający zaledwie kilka minut, który daje wymarzone efekty, to marzenie każdej dbającej o kondycję osoby. Gdy myślisz, że to niemożliwe okazuje się, że właśnie dokładnie taką metodę opracował już w 1996 roku pochodzący z Japonii i współpracujący z sportowcami przygotowującymi się do Olimpiady dr Izumi Tabata pracujący w National Institute of Fitness and Sports w Tokio. Skonstruowany przez niego trening nadaje się nie tylko dla sportowców, którym zależy na poprawie wyników, ale także i amatorów, którzy chcą poprawić kondycję swojego organizmu.

Trening Tabata poprawia znacznie wydolność aerobową (tlenową) i anaerobową (beztlenową) w porównaniu do treningu o niskiej i średniej intensywności. Według badań trening tego typu o wysokiej intensywności to skuteczny sposób na spalenie tkanki tłuszczowej i podkręcenie metabolizmu. Ćwiczenie w ten sposób pozwala spalić więcej tłuszczu niż tradycyjne ćwiczenia aerobowe. Jest to możliwe poprzez utrzymujący się po zakończonym treningu podwyższonym metaboliźmie kwasów tłuszczowych. Proces ten może trwać nawet kilkanaście godzin po zakończonym treningu, podczas którego tkanka tłuszczowa jest spalana szybciej, mimo że nie wykonujemy już ćwiczeń.

4

SALE
TRENINGOWE

9

BIEGŁYCH
TRENERÓW

15

ZAJĘĆ
TRENINGOWYCH

 

 

Aktualności

Partnerzy

Kontakt